×

Реєстрація

Інформація про профіль

Дані для реєстрації

Або

Вхід

Введіть ім'я
Введіть прізвище
First name is not valid!
Last name is not valid!
Це не адреса електронної пошти!
Введіть адресу електронної пошти
Користувач з таким email вже зареєстрований!
Введіть пароль
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Підтвердіть згоду з правилами та умовами
E-mail або пароль неправильний!

Питання-відповіді

Про присадки ТМ ЗАРЯД FP-4000 Екон 300/500

1. Для чого взагалі потрібна присадка?

Використовуючи присадки ТМ ЗАРЯД FP-4000, Екон 300/500 ми зможемо поліпшити якісні характеристики палива (бензину або дизельного палива) що дозволить збільшити:

  • енергетичні показники двигуна на 11% -15%;
  • екологічні - на 13% -50%;
  • паливну економічність на 5-6%;

2. Яким чином присадки FP-4000 і Екон 300/500 ТМ ЗАРЯД забезпечують економію палива?

Економія палива при застосуванні FP-4000 і Екон 300/500 ТМ ЗАРЯД відбувається за рахунок підвищення коефіцієнта корисної дії двигуна. Тобто, паливо дає більшу енерговіддачу, а двигун відповідно при тій же виконуваній роботі спалює менше палива.

При застосуванні присадок молекулярна структура палива стає однорідною, як наслідок, скорочуються втрати потужності.

3. Що, якщо компанія MAZDA, RENO, Volvo, Skania або яка-небудь інша заявить про зняття гарантії на двигун, в разі якщо застосовується паливо буде з будь-якими присадками і, зокрема, з присадкою FP-4000?

Занепокоєння за технічну справність двигунів, які стоять на гарантії у закордонних виробників, абсолютно зрозуміла! І тепер розберемося з цим питанням. Для початку заглянемо в інструкцію по двигуну і усвідомимо собі, які саме вимоги виробник висуває щодо застосовуваного палива. (Програми 1)

Основна вимога: "використовувати пропоновані в торгівлі дизельні палива". Цей пункт ви виконуєте, тому що закупівлі палива здійснюєте у офіційних продавців або на офіційних заправках.

Наступна вимога: "Допускаються палива з наступними специфікаціями / нормами:  EN-590 ..." На території багатьох країн дизельне паливо виробляється місцевими нафтопереробними заводами. Виробники дизпалива застосовують різні технології і різноманітне вихідна сировина. В результаті вони реєструють свої технічні умови (ТУ). Однак, ТУ, за якими дизпаливо випускається і поставляється обов'язково узгоджені з євро стандартом EN-590. В іншому випадку автовиробники на території цих країн не надавали б гарантій на свої двигуни.

Тепер в пору заглянути в звіти про випробування палив з додаванням присадки FP-4000 (Додаток 2,3,4,5)

Ми бачимо, що палива з присадкою FP-4000 відповідають технічним нормативно-правовим актам (ТНПА). Тому, застосовуючи присадку FP-4000, ТМ ЗАРЯД ви не допустите порушення вимог, що пред'являються виробниками двигунів до палив!

4. Чи проводилися дослідження присадки FP-4000 в Україні?

ТАК! В Українському науково-дослідному інституті нафтопереробної промисловості "МАСМА" була проведена робота по дослідженню хіміко-технологічних властивостей присадки FP-4000. У тому числі була так само проведена хіммотологічної експертиза. З результатами дослідження можна ознайомитися, перейшовши в (Додаток 6), а в ДП «ГОСАВТОТРАНСНІІПРОЕКТ» м.КИЇВ проведено порівняльні стендовие випробування автомобіля, що працює на товарному дизельному паливі і дизельному паливі з вмістом багатофункціональної присадки FP-4000 з визначенням її каталітичного впливу на екологічні показники і паливну економічність. (додаток 7)

5. Чи потрібні якісь спеціальні пристрої або прийоми для приготування суміші палива і присадки FP-4000?

Ніякі пристрою не потрібно. Відповідно до інструкції перемішування - необов'язкова операція. Для кращого перемішування, користувачі дозують присадку в паливний бак транспортного засобу перед вставкою в нього роздаткового пістолета на заправці.

6. Що трапиться, якщо людина помилилася при дозуванні?

  1. Якщо після дозування виявлена ​​помилка "недоливу" присадки FP-4000. В цьому немає нічого поганого. Двигун якийсь час відпрацює в дещо меншому режимі економії. Слід просто розрахувати і долити присадку FP-4000 в бак так, щоб результуюча концентрація FP-4000 стала знову нормальною.
  2. Якщо після дозування виявлена ​​помилка "переливу" присадки FP-4000. У цьому знову-таки немає нічого поганого. Підвищена концентрація присадки до збільшення економії палива не приведе. Посилиться тільки миючий ефект. Хіммотологічної експертиза палива в Німеччині в лабораторії Dekra підтвердила, що паливо відповідає стандарту EN-590 навіть при 4-х кратному перевищенні дозування присадки. Небезпеки технічного плану абсолютно виключені. Слід долити паливо в бак так, щоб результуюча концентрація FP-4000 стала знову нормальною.

7. Що, якщо або разово, або на кілька днів, взагалі "забули" додати присадку в паливо?

В цьому немає також нічого поганого чи небезпечного. Паливна система двигуна деякий час попрацює "як було раніше", тобто на паливі без присадки. Після повернення до використання присадки двигун стане працювати знову економно і чисто.

8.Чи є присадка ТМ ЗАРЯД небезпечною для здоров'я людини?

Присадки FP-4000 і Екон 300/500 ТМ ЗАРЯД є легко воспламеняющеміся рідинами, які мають третій клас небезпеки, такий же, як і у дизельного палива. Всі правила зберігання, транспортування та застосування, а також всі інструкції, як діяти при попаданні присадки на шкіру, в очі, стравохід (шлунок) і легені людини або тварини - нічим не відрізняються від правил та інструкцій з поводження з дизпаливом. Ніяких додаткових (спеціальних) заходів безпеки не потрібно. Питання цілком відображений в міжнародному паспорті безпеки, а так же в інструкціях на упаковках з присадкою.

9. Чи обов'язкова зміна фільтра після проходження початкового етапу, на якому очищується паливна система?

Ні, не обов'язкова! Але, якщо бак і паливна система конкретного двигуна були сильно забруднені і піднята присадкою бруд осіла на фільтрі - заміна обов'язкове. Якщо ж після закінчення початкового етапу фільтр не забруднений - його можна не замінювати.

10. Як забезпечити точне дозування?

Точність дозування допускає додавання 1 літра присадки в 1000 літрів палива. Це дозволяє досить легко, тобто без спеціального обладнання, а застосовуючи лише мірні ємності, дозувати вручну як в бак автомобіля, так і бензовоз, цистерну або сховище.